مطالب مطالب .

مطالب

حفاظ رو دیواری و ساختمانی

 حفاظ یا گارد شامل محصولاتی از آهن، میلگرد یا ... می شوند که برای حفظ آرامش و امنیت افراد به کار می روند. ضریب امنیت بالای حفاظ رو دیواری و ساختمانی باعث جلب توجه بسیاری از افراد شده است. حفاظ انواع مختلفی دارد که افراد با توجه به سلیقه، بودجه و ... مدل موردنظر خود را انتخاب می کنند. در ادامه به انواع حفاظ روی دیوار و ساختمانی اشاره می کنیم.
انواع حفاظ رو دیواری و ساختمانی
حفاظ رو دیواری شاخ گوزنی
این نوع حفاظ به دلیل زیبایی، تنوع رنگی و امنیت بالا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. ظاهر این حفاظ شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد. تراکم میله ها در آن مانع از ورود سارقین می شود. حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از میلگردهای نمره 10 ساخته می شود و برای نصب در ارتفاع های بیشتر از 1 متر مناسب نیست. هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی ثابت نمی باشد و به تعداد شاخه، عرض، ارتفاع حفاظ ، مواد مصرفی و کیفیت تولید بستگی دارد. مهم ترین مزیت این نوع حفاظ زیبایی و رنگ آمیزی جذاب آن می باشد.
حفاظ نخل مرداب
ظاهر زیبای این حفاظ باعث شده تا بسیاری از افراد برای دکوراسیون نمای خارجی دیوارهای ساختمان خود از آن استفاده کنند. حفاظ نخل مرداب به عنوان یکی از ایمن ترین حفاظ های موجود به شمار می رود. عرض این حفاظ کمتر از انواع شاخ گوزنی و بوته ای می باشد. اما شاخه های گسترده ی آن، امکان دسترسی از بالا را برای افراد غیر ممکن می کند. یکی از ویژگی های بارز این حفاظ، قیمت مناسب آن است. حفاظ نخل مرداب را می توان در ساختمان های کم طبقه و هم کف به کار برد. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تامین امنیت منزل و محل کار می باشد. طول میله ها و ارتفاع آنها 1 متر است.
حفاظ رو دیواری و ساختمانی نیزار
این حفاظ ها هم با الهام از نیزارها ساخته شده اند. حفاظ نیزار گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال مدل خاص و متفاوت هستند. این حفاظ ها ضمن تامین امنیت ساختمان به عنوان یک نوع دکوراسیون هم شناخته می شوند. در این مدل، نقاط جوش کمی وجود دارد به همین علت از استحکام بالایی برخوردار می باشد.
حفاظ آکاردئونی
این نوع حفاظ شباهت زیادی به ساز آکاردئون دارد و می توان آن را در یک سمت به صورت فشرده جمع کرد. در این حالت امکان بازگشت حفاظ به شکل اولیه وجود دارد. حفاظ آکاردئونی روی درب ورودی منزل، پارکینگ، درب بالکن ورودی کارخانه ها، دفاتر اداری، پاساژها و ... به کار می رود. این حفاظ ها فضای کمی را اشغال می کنند و مزاحمتی برای رفت و آمد افراد به وجود نمی آورند.
اجرای حفاظ رو دیواری و ساختمانی
حفاظ رو دیواری و ساختمانی با هدف ایجاد امنیت در ساختمان اجرا و طراحی می شود. حفاظ ها ضریب امنیت بالایی دارند. نصب و اجرای انواع مختلف حفاظ ساختمانی باعث ایجاد یک فضای امن و آرام می شود
قیمت حفاظ رو دیواری
یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب انواع حفاظ، قیمت آن می باشد.
فاکتورهای مختلفی مانند اندازه محل، قیمت ارز، ارتفاع، جنس حفاظ، نوع ، عرض، تعداد شاخه ها، رنگ آمیزی، نوع جوشکاری، هزینه نصب و ... بر قیمت حفاظ رو دیواری و ساختمانی موثر هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۴:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)